You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - שינויים על הקוים באדומים אשדוד

נוער - שינויים על הקוים באדומים אשדוד

אחרי דניאל טולמסוב ורוחמים צ'קול הקבוצה מעיר הנמל הדרומית, תחל עונה שלישית עם מאמן חדש על הקווים. תגובות המנהל המקצועי והמאמן החדש, בכתבה זו

 מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת הנוער של א.ס "האדומים" אשדוד סיימה זה מכבר עונה שניה במחוז הדרומי של הליגה הלאומית. אחרי עונת בכורה מוצלחת במרכז הטבלה תחת הדרכתו של דניאל טולמסוב - שהוביל את הקבוצה לזכייה באליפות הליגה הארצית ולהעפלה היסטורית לליגה הלאומית, מונה טולמסוב למאמן קבוצת הבוגרים של מכבי קרית מלאכי - עמה יחל עונה שניה בליגה א'. בעונה האחרונה אימן את הקבוצה רחמים צ'קול - כדורגלן העבר של הנבחרות הצעירות, מ.ס אשדוד ומכבי ת"א - וגם בעונה זו סיימה הקבוצה במרכז הטבלה.

עונה חדשה בפתח ובמחלקת הנוער של א.ס "האדומים" אשדוד בניהולם של אולג קרמינצט והמנהל המקצועי - אדם שושן, מודיעים על מינוי מאמן חדש לקבוצת הנוער, אורי כהן - שאימן בעונה האחרונה את קבוצת נערים א' של בית"ר ירושלים - אותה הוביל לעונה מוצלחת, בה סיימה במקום השני בטבלת ארצית דרום עם כ-87 אחוזי הצלחה ועם הבקעה של 101 שערים ב-28 משחקים. הקבוצה נחלה הפסד במשחק הפלייאוף מול בית"ר טוברוק נתניה ולכן לא עלתה למשחק המבחן על מקום בליגת העל מול בני סכנין. קודם לכן, אימן המאמן בהצלחה קבוצות נערים של הכח עמידר ר"ג בליגות הארציות.

אדם שושן, מנהלה המקצועי של אשדוד, מתייחס למינוי: "כחלק מהשינוים שאנחנו עושים לפיתוח ושדרוג המחלקה, הבאנו את אורי כהן לקבוצת הנוער על מנת לשפר ולעשות עונה טובה. אנחנו רואים חשיבות עליונה למתן דגש בקבוצת הנוער - שהיא נושאת הדגל של המחלקה. המטרה בסוף העונה לעלות כמה שיותר שחקנים לקבוצה הבוגרת".

אורי כהן הגיב למינויו: "הגעתי לאדומים במטרה שתהיה לנו קבוצה טובה, שהמטרה שלה להעלות כמה שיותר שחקנים לבוגרים בעונה הבאה או תוך כדאי העונה. אני שואף לעשות עונה טובה עם קבוצה שלאף יריבה לא יהיה קל מולה, קבוצה שיהיה אטרקטיבית והתקפית כמו כל הקבוצות שאימנתי עד היום ותגיע לחלק העליון של הטבלה. מאחל לנו עונה מוצלחת יחד".